همای عــ❤ــزیزتر ازهمای عــ❤ــزیزتر از، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

همای اوجــــــــــــــــــــ❤ سعادت

سلام نی نی کوچولوی ما

1391/3/7 14:10
نویسنده : مدیر
372 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه ‏07‏/03‏/1391‏ 02:16 ب.ظ

نمی دونم از کجا شروع کنم عزیزکم، فقط می خوام از این روزهای قشنگ با تو صحبت کنم که باعث و بانیش خودتی و دوست دارم برای تو از این دوران بگم. نمی دونم تا کی، شاید تا زمانیکه خودت بتونی خاطرات زندگیتو به یاد بسپاری و آنوقت خودت بخوای که ثبتشون کنیniniweblog.com. ولی تا قبل از اون نمی تونی، ناتوانی از درک و به یادآوری تمام قشنگیهات. نه تو، همه ما ناتوانیم در دوران نوزادی و بزرگترهامون از اون دوران برامون میگن و من هم تصمیم دارم برات، هم بگم و هم بنویسم. شاید از خیلی چیزها و حس ها نتونم بگم و برام سخت باشه که با این قلم ضعیفم بیانشون کنم و حسشو به تو منتقل کنم ولی تمام سعیمو می کنم که این دوران تجلی ای باشه از تمام آنچه که به یاد نمی آری. niniweblog.com

در سه ماهه اول بارداری هستم و از تو و وجود قشنگت چیزی نمی دونم چون تو هنوز خیلی کوچیکی، قربونت برم!، ولی خوب به زودی خواهیم دونست ، چون برای 9ام وقت سونوگرافی دارم که وجود نازنینتو ببینم و آرزو می کنم خدایی که تو رو به ما بخشیده از همه خطرات هم در دوران جنینی هم در تمام زندگی حفظت کنهniniweblog.com. و تا اونروز، روز دیدنت، خیلی بی تابم.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دانیال
25 آبان 91 0:25
سلام عزیزم انشااله که یه کوچولوی ناز و مامانی و سالم بدنیا بیاری .به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم . بوسسسس
هما
25 بهمن 91 18:51
سلام.چه جالب من هم هما هستم.من منتظرم زودی نی نی بیاد توی دلم .الان برای بار اول وبتونو دیدم و می خوام همشو بخونم.کمی وقت می بره اما برام جالبه.مخصوصا اون عکسهای روزهای آخر بارداریتون خیلی جالب بود.
بازم نظر می ذارم.


خوشحال می شم. ایشالله زودی نی نی دار بشی تا مطالبم برات خواندی بشه.


elham
30 بهمن 91 15:54
سلام وبلگ بسیار زیبایی دارید..وهمینطور خانواده ی قشنگی..خیلی خوبه که پدر ومادر هردو باهم خاطراتتون رو برای کودک دلبندتون ثبت می کنید...مستدام باشید..خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید


ممنون عزیزم. چشم. خوشحالم می کنید به ما سر میزنید.
مریم
6 خرداد 92 18:22
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم البته تازه شروع کردم اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد
هما
20 تیر 92 0:13
نماز روزه ها قبول آپم التماس دعا