همای عــ❤ــزیزتر ازهمای عــ❤ــزیزتر از، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

همای اوجــــــــــــــــــــ❤ سعادت

ماه پنجم – تیر و مرداد - سونوی سلامت جنین

1391/5/4 18:31
نویسنده : مدیر
368 بازدید
اشتراک گذاری

٤/٥/٩١

نازگل مامان

ما 21ام تیر نزد دکتر جدیدی رفتیم. تا قبل از اون، هروقت ویزیتی داشتم رودهن می موندم و می رفتم نزد دکتر خودم. اولین ملاقات با این خانم دکتر خیلی خوب بود چون بابایی هم باهامونن بود و صدای قلب قشنگتو شنیدیم.

کمی از نگرانی بعدِ سفر در اومدم. البته یکبار قبلش رودهن رفته بودم پیش دکتر، حتی بهم گفت می خوای صدای قلبشو بشنوی ؟من، گفتم: نه و بعدش پشیمون شدم.

مهمتر اینکه برای پایان 20 هفتگی سونوی سلامت جنین نوشت. درسته که تا اونموقع 2 هفته مونده بود و بعد سفر نگرانی های زیادی داشتم... ولی با این سونو خیالم از بابت خیلی چیزها که نگرانش بودم، راحت می شد.مژه

این 2 هفته دل تو دلم نبود.

عکسایی که روزی چند بار نگاشون می کردم.

از نظر من تو عکسات داری می خندی. قربونت برم.

 و اما حس و حال من در اون زمان... می تونید بخونید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)