همای عــ❤ــزیزتر ازهمای عــ❤ــزیزتر از، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

همای اوجــــــــــــــــــــ❤ سعادت

ماه هشتم – مهر و آبان – شروع و پایان در یک نگاه

1391/8/21 18:06
نویسنده : مدیر
655 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه برعکس ماههای دیگه اصلا تموم نمی شد.

یکبار بابایی بهم گفت: تو، الان دو ماهه، توو ماهِ هشتی که!!!

ولی الان که این مطلبو می نویسم 2 روزه که تموم شده و من کمی به خودم اومدم...میگم به خودم اومدم چون این ماه خماری می کشیدیم، من و بابایی. دلیلش ایناست:

 حالا دیدی چرا هوش از سرمون پریده؟

به خاطر همین بدجور بیقرار و بی تاب خودت هستیم. روزهام که نمیگذره، ساعتها و دقیقه ها، کند شده.

همش می گفتم ای خدا کی تموم میشه. دست و دلم به هیچ کاری نمی رفت ...

این عکسارو به دیوار زدم. دقیقا جلوی چشممونه.

من که هربار (بهتره بگم هر لحظه و هر ثانیه) نگاهت می کنم یه "پیدر سوخته" نثارت می کنم. آخه هیچ چیز دیگه نمی تونم بگم. تو یکیش دیگه خیلی پدرسوخته ای. تو این یکی. خیلی این عکستو دوست دارم و میشه گفت خیلی باهاش ارتباط برقرار کردم.

خیلی خوردنی هستی ها.از خود راضی اوهه ه ه ه هه چه گازی ازت بگیرم.

بابایی هم که هروقت از سر کار می آد، تا به اون قسمت دیوار می رسه که عکست هست، یکدفعه متوقف و خیره میشه.

دیگه کلا، روزها، تماما با خاطرِت می گذره و چیز دیگه ایی نمی مونه که بخوام بنویسم برات.

من و بابا، خیلی دوسِت داریم و منتظر دیدار روی ماه خودت هستیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

vanesta
22 آبان 91 12:56
salam. man vanesta hastam. mishe begi sono koja rafti? kheily vazeh neshoon mide. Adress Email gozashtam age javab bedi mamnoon misham
مامان دانیال
7 آذر 91 0:36
خیلی زیباست منم یه سونوی ساده دارم که کوچولوم توش پیداست ولی وقتی دنیا میان اصلا شبیه سونوشون نیستن.بازم به ما سر بزنید


برای من الان که به دنیا اومده در هر زاویه ای توی چهره اش یکی از حالتهای سونوشو می بینم.