همای عــ❤ــزیزتر ازهمای عــ❤ــزیزتر از، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

همای اوجــــــــــــــــــــ❤ سعادت

ماه چهارم- خرداد و تیر- تشخیص تکونات

1391/4/11 18:17
نویسنده : مدیر
257 بازدید
اشتراک گذاری

(11/4/91)

 ازاین تاریخ، تکونات، برام ملموس شد. چه لذتی داشت. حال می کردم، تو هم خوب حال می دادی و تکون

می خوردی. بعضی ها بهم می گفتن دیر احساس کردی ولی من دقیقا اون موقعی که باید احساس

می کردم، کردم. همه جا گفته از 16 هفتگی مادر متوجه تکونای نی نیش می شه و اگر بارداری اول باشه شاید هم دیرتر. تو دقیقا در این تاریخ 16 هفتۀ تمام و 3 روز داشتی. و دقیقا یک هفته به پایان ماه 4 مونده بود.

انتظار نداشتم که به این زودی تکوناتو درک کنم، چون تا قبل از اون، اگه چیزی هم بوده باشه اینقدر ضعیفه که نمی دونی مالِ بدنِ خودته یا ارتعاشات جنینه؟

ولی در این تاریخ حرکتی کردی، که معلوم بود که، تو گلم داری جابجا میشی.

یکی از شیرین ترین لحظه های مادر شدنه.زبان

 عاشقتم. انتظار روز دیدارتو می کشم.

ماه چهار هم با تکونای تو و تفریحاتت تموم شد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)