همای عــ❤ــزیزتر ازهمای عــ❤ــزیزتر از، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

همای اوجــــــــــــــــــــ❤ سعادت

ماه چهارم- خرداد و تیر- جواب سونوی ان تی و خرید لباس بارداری

1391/3/18 17:56
نویسنده : مدیر
247 بازدید
اشتراک گذاری

(18/3/91)

اولیش گرفتن جواب سونوی NT بوده همه چی خوب بوده، قبلا گفته بودن که مشکلی نیست.

خدارو شکر بارها و بارها.

 و بعدش رفتیم خونه دایی کیوان و مریم خانم و کامیاب جون. بعد از اون، دیگه به مدت یکماه ندیدیمشون چون رفتن دبی. وسایلهای قشنگت که از دبی اومده، 2تا زنداییت زحمت کشیدن و خریدن.

بعد از اونجا رفتیم که لباس بارداری بخریم، ولی فکر کنم، خیلی زود رفتیم، چون نتونستم لباس مناسب انتخاب کنم. چون یا گشاد بودن یا تنگ. البته بقیه رو هم که می دیدم با من فرقی نداشتن. من فقط یک پیراهن خریدم الان که 5ماه هم تموم شده (یعنی امشب 18/5/91) همچنان فوق العاده گشاده. شاید نیاز نشه خرید شلوار برم ولی اگه فکر کنم، شلواری که دارم تو رو اذیت میکنه، حتما شلوار مخصوص می خرم. خرید لباس بارداری هم لذتی داشت با اینکه چیزی نخریدم، ولی گشتن خوب بود. چسبید بهم.مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)