همای عــ❤ــزیزتر ازهمای عــ❤ــزیزتر از، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

همای اوجــــــــــــــــــــ❤ سعادت

ماه سوم- اردیبهشت و خرداد- روز زن و صحبت با تو

1391/2/23 18:55
نویسنده : مدیر
335 بازدید
اشتراک گذاری

23/2/91

روز زنی که من مادر هم بودم.

 از همین حالا این حسو کاملا دارم و این  موضوع به روز زن چیزِ خاصی بخشید. از اون حس های ناشناس، قشنگترش کرد.

 فوق العاده است "مادر شدن".

  عزیزکمــــــ  مامانت خیلی شاکره.

 تو برای من یه نعمتی یه رحمتی.

 تمام این نوشته ها از احساس من جاری می شه و خوشحالم که دختری خواهم داشت که اون هم از احساسِ پاک زن بودن برخوردار خواهد شد. احساسِ لطیفی که مال موجودی به نام زنه که سرشار از لطافته.

خوشحالم که تو هم روزی مادر میشی و این حسای قشنگو تجربه می کنی، شاید تا قبل از اون، چیزهایی که الان برات می نویسم جز، نوشته های مادرانه نباشه، ولی خیلی فراتر از یک متنه و امیدوارم و مطمئنم که چون، تو هم یک زنی اینو درک خواهی کرد.

اون موقع که خودت مادر شی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)