همای عــ❤ــزیزتر ازهمای عــ❤ــزیزتر از، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

همای اوجــــــــــــــــــــ❤ سعادت

مامانِ نمونه

1391/9/11 18:18
نویسنده : مدیر
465 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم گنجیشگکمم

منظورم اینکه مامانِ مستقل بشم. niniweblog.com

 

یک دلیلش، بخاطر ذوقی ای که دارم. و دلیل دیگه اش اینه که باباجونت در کرج تنهاست و دلتنگ خانمو دخترش. دخترِ نازش. niniweblog.com

امشب بردمت حموم. کفآب هم برات درست کردم، گذاشتمت اون تو. مثل اینکه خیلی آب بازی دوست داری. چون امشب هم مثل دفعه پیش که با مامان ملیح رفته بودی موقع شستنت جیک هم نمی زدی. خیلی هم کنجکاو شده بودی. تو عکسات معلومه چه حالی می کنی، تو صورتت رضایت پیداست.niniweblog.com 

ناخن هاتم گرفتم. سوهان هم کشیدم. البته خواب بودی.

ناخنهای کوچولوتو، دلم نمی اومد بندازمشون دور.

 

 

 

 

 

 

پوشکتو که اولین بار تو بیمارستان، روز ترخیصمون عوض کردم، اون لحظه، هیچکی  هم پیشم نبود. خیلی لذت داشت. اصلا هم کار سختی نبود. با اینکه خیلی کوچولویی و ظریف. ولی نمی دونم چرا نمی ترسم. یا من خیلی ساده گرفتم... شجاع بازی در می اورم. یا شاید ذوق دارم هر چه زودتر به این کارها عادت کنم.

البته باید اضافه کنم که من کاراتو می کنم، ولیکن یکی باید پشت من، ریخت و پاش های منو جمع و جورکنه. چون من کارو می کنم، می ریزم و می پاشم، بعدش هم بغلت می کنم و می رم.

این وسط مامان ملیح باقی تمام زحمتهارو میکشه.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

تازه بعد تمام اینها میاد تو رو می گیره تا من کمی استراحت کنم.niniweblog.com

 

من  که از کارهای خونه اعم از آشپزی و غیره، به کل، یادم رفته یک خونه چه کارهایی می تونه داشته باشه؟!!

می دونی چرا؟

چون بقیه مواقع به شیر دادن به شما میگذره. صبح تا شب شیر میدم. دوباره شب تا صبح هم شیر میدم. دوباره...شب تا صبح .... صبح تا شبniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه عطیه
18 آذر 91 15:27
واقعا مامان نمونه ایخوشبحال هما کوچولو


ایشالله شمااز این مامان نمونه ها بشی.
مامان ساجده
21 آذر 91 21:40
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم