همای عــ❤ــزیزتر ازهمای عــ❤ــزیزتر از، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

همای اوجــــــــــــــــــــ❤ سعادت

ماه هفتم – شهریور و مهر

1391/7/6 18:35
نویسنده : مدیر
329 بازدید
اشتراک گذاری

 این ماه خیلی زود گذشت.

یک سری عکس می ذارم از این ماه که مامان و بابا رو بهتر بشناسی. مخصوصا بابایی.

تونستی مامان و بابا رو بشناسی؟خودم بهت میگم.

طبق عکسای بالا:

مامانت آب بازه.مژه

بابات آتیش بازه.یول

هردو عاشق طبیعتیم. و هر وقت میریم باغ بابا حاجی، من تو آبم و بابات داره آتیش درست میکنه. همیشه دست و بالش سوخته است. خودش که میگه به خاطر اینه که خیلی زحمتکشه!!.....از خود راضی چشم 

البته راست هم میگه. چایی دودی های بابات تو فامیل معروفه.

 

حالا باید ببینیم تو به بابایی میری یا به مامانی. یا هردو؟

فقط اگه به بابایی بری هر شب رختخوابت بارون می آد. آخه می دونی که.....  بچه آتیش بازی کنه شبا بارون میاد.خجالتچشمک

 

این هم بابات با مهسان جونه.دختر عمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیرا
14 آبان 91 14:09
خوش به حالت مامان ناهید! الهی واست خوش قدم باشه.
منم یه کوچولوی 3 ماهه تو شکمم دارم. دختره. خیلی دوست داشتم مثل تو تو ماه آخر بودم تا زودتر ببینمش. 5.5 ماه دیگه باید صبر کنم. وااااای!


بهت تبریک میگم مامان سمیرا.خیلی زود می گذره،طوریکه بعدا میگی باید نهایت استفاده رو از این روزهای باقیمانده ببرم. شاید دیگه تکرار نشه.


خاله فریما
21 آبان 91 15:32
خدا آب و آتیش رو با هم جور کرده. چقدر جالب