همای عــ❤ــزیزتر ازهمای عــ❤ــزیزتر از، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

همای اوجــــــــــــــــــــ❤ سعادت

فراتر از لذت

1391/9/27 19:09
نویسنده : مدیر
421 بازدید
اشتراک گذاری

تو منو میشناسی.لبخند

یادم می آد، قبلا از سعادتی گفته بودم که قراره نصیبم بشه زمانیکه، که قلبت، اولین بار برای ما میزنه. اونزمانی که مارو به عنوان مامان وبابا بشناسی، نمی دونستم این سعادت و لذت اینقدر زود نصیبم میشه.

وقتی بغل کسی هستی منو می بینی واکنش نشون میدی و اگه شیر هم بخوای کاملا سرتو سمت من بر می گردونی، گردنتو میکشی و دهنتو به سمت من باز می کنی و دست و پا میزنی تا من بگیرمت.

بغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغل

دقیقا نمی دونم، از کی، با نگاهت می تونی منو بشناسی. خیلی خوشحالم.

 خیلی از لذاتی رو تجربه می کنم که پیش بینی خیلی هاشو نمی کردم.

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)