همای عــ❤ــزیزتر ازهمای عــ❤ــزیزتر از، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

همای اوجــــــــــــــــــــ❤ سعادت

ماه ششم – مرداد و شهریور – پایان 6 ماهگی و 3 ماهه سوم

1391/6/18 17:21
نویسنده : مدیر
572 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ماه ٦ تمام شد و از اینکه تو، من رو همراهی می کنی خیلی خوشحالم و ١٠ روز دیگه هم سه ماه دوم بارداری تمام میشوه و وارد ٣ ماه سوم می شیم.

دیگه خیلی بزرگ شدی. خیییییییییییییییییییییییییلی خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی.

برای بابایی هم که حسابی ابراز وجود می کنی. چون تکوناتو می بینه. لمس می کنه. حتی بعد این هفته حتی می تونه از روی بدن من صدای قلبتو بشنوه.

تابستان هم داره تموم میشه. و پاییز فصل هزار رنگ می رسه. دیگه پاییزهامون قشنگتر و رنگارنگتر میشه.

 یک مسجد بود، که رفتیم. درخت با عظمتی داشت که مردم بهش دخیل بسته بودن.

من و تو هم این درختو زیارت کردیم.

 

این ٦ ماه که گذشت. ٣ ماه آینده هم می گذره و بعد تو بغل مامانی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله هما
21 آبان 91 15:37
همای بر همه مرغان از آن شرف دارد
که استخوان خورد و جانور نیازارد.
اسم خیلی قشنگی انتخاب کردین. اسم من محبوبه است. ولی به دوستام میگم منو هما صدا کنن. خیلی این اسم رو دوس دارم. روزای خوشی رو واست آرزو میکنم


ممنون عزیزم شعرت هم خیلی قشنگه. شنیده بودم.
sara
28 آبان 91 11:36
hala koo ta bozorg shodan? mah 6 ke hanooz koochoolooye! alan ke mah akhari harfam ro khob mifahmi