همای عــ❤ــزیزتر ازهمای عــ❤ــزیزتر از، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

همای اوجــــــــــــــــــــ❤ سعادت

لباس های نی نی

1391/5/18 5:50
نویسنده : مدیر
2,028 بازدید
اشتراک گذاری

همای قشنگم.

می خوام یه چیزی بگم، روم نمیشه، چون اونوقت می گن: این مامانه "چقد مامانه!".

اما می دونم، برای دخترم، که دیگه می تونم بگم. اینه:حقیقتش "من، عاشقِ لباس هاتم شدم."قلب

عاشق همه اون چیزایییم که به تو مربوط میشه. حتی بوی این لباسها.

و کیف می کنم از فکر به اینکه یه روز، نه خیلی دور، این لباسها بوی تو رو می گیره. خیلی فکر قشنگیه.

 خیال باطلخیال باطل

این اولین لباسیه که به تن نازت می کنم. عاشق اون مثلا کفشام.

این شورت بالا پوشکی رو مامان ملیح از قدیم قدیما واسه نوه هاش کنار گذاشته. چه گازی از پاهای توپولیت تو اینا بگیرم... از الان معذرت می خوام ولی دست خودم نیست.... مامان.

 این دور پیچ نازو زندایی مریم انتخاب کرده. من هم خیلی دوسش دارم . چون واسه دخترای نازیی مثل تو اصل جنسه!

 برای پرنسساس. پرنسس من.

این عروسک کیفی رو زندایی عمه حمیده واست انتخاب کرده. خرگوشیه مث خودت.

 این هم از تمام وسایل خرگوشیت. عاشق همشونم. قربون تو و تیتیش های قشنگت برم.

 

این آخریه رو کامیاب جون برات گرفته. هروقت به اینا نگاه می کنم دلم میگیره. چون خیلی دلم براش تنگه.

 

باز هم بود..... منتها در ادامه مطلب.

همای قشنگم.

می خوام یه چیزی بگم، روم نمیشه، چون اونوقت می گن: این مامانه "چقد مامانه!".

اما می دونم، برای دخترم، که دیگه می تونم بگم. اینه:حقیقتش "من، عاشقِ لباس هاتم شدم."قلب

عاشق همه اون چیزایییم که به تو مربوط میشه. حتی بوی این لباسها.

و کیف می کنم از فکر به اینکه یه روز، نه خیلی دور، این لباسها بوی تو رو می گیره. خیلی فکر قشنگیه.

خیال باطلخیال باطل

این اولین لباسیه که به تن نازت می کنم. عاشق اون مثلا کفشام.

مامان جان من از برچسب های تمام لباسات عکس گرفتم تا سایزشون معلوم بشه. مثلا این ماله ٣ تا ٦ ماهته. خیلی دوست دارم اینارو تنت کنم.

این شلوار صورتی فوق نازو دایی کیوان انتخاب کرده.

خیلی دوست دارم بدونم طبق برچسبشون تو در چه وزن و سنی اینا اندازتن؟ مثلا این شلوارو می تونم تو چه ماهی پای ماهت بکنم؟

 

این شورت بالا پوشکی رو مامان ملیح از قدیم قدیما واسه نوه هاش کنار گذاشته. چه گازی از پاهای توپولیت تو اینا بگیرم... از الان معذرت می خوام ولی دست خودم نیست.... مامان.

 این دور پیچ نازو زندایی مریم انتخاب کرده. من هم خیلی دوسش دارم . چون واسه دخترای نازیی مثل تو اصل جنسه!

برای پرنسساس. پرنسس من.

اینارو که دیگه نگو.

یه کیف پر شورت های عروسکی . سایز کوچیکش که خیلی نازه از ترس چشمای خودم نذاشتم.

 این عروسک کیفی رو زندایی عمه حمیده واست انتخاب کرده. خرگوشیه مث خودت.

این هم از تمام وسایل خرگوشیت. عاشق همشونم. قربون تو و تیتیش های قشنگت برم.

 این آخریه رو کامیاب جون برات گرفته. هروقت به اینا نگاه می کنم دلم میگیره. چون خیلی دلم براش تنگه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

firouze
21 آبان 91 15:46
che lebsasaye khoshkeli! az dobey Avordan vasat? man mikham beram dobey.mitoni adress behem bedi? adrse Email gozashtam
sara
21 آبان 91 15:49
آدرس ایمیلم رو گذاشتم. یه چن تا سوال خصوصی دارم. جواب میدی خانمی؟