همای عــ❤ــزیزتر ازهمای عــ❤ــزیزتر از، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

همای اوجــــــــــــــــــــ❤ سعادت

ماه روز - متولد آبان

1391/9/29 19:32
نویسنده : مدیر
346 بازدید
اشتراک گذاری

  

یک ماه گذشت... فرشته آبانی من یک ماهه شد. یک ماه از خاص ترین و ناب ترین تجربه زندگی گذشت. لحظه دیدار با همای زندگیم... لحظه خاصِ لمس تنش... آغوش باز من و قرار گرفتن او و از شیره جانم مکیدن... لحظه ای که باورش و حسش سخت است.. گفتنی نیست این لحظه حتی درک کردنی هم نیست.

خیال قشنگیست    رویاست   بهشت است آن لحظه.

 

فرشته کوچولو خوش اومدی

منتظر اومدنت بودم

تورو من خواب می دیدم

 

 و کلیک کنید ==>> خانواده سه نفره ما.

 

و ادامه مطلب...

                                          

یک ماه گذشت... فرشته آبانی من یک ماهه شد. یک ماه از خاص ترین و ناب ترین تجربه زندگی گذشت. لحظه دیدار با همای زندگیم... لحظه خاصِ لمس تنش... آغوش باز من و قرار گرفتن او و از شیره جانم مکیدن... لحظه ای که باورش و حسش سخت است.. گفتنی نیست این لحظه حتی درک کردنی هم نیست.

خیال قشنگیست رویاست بهشت است آن لحظه.

 

 

 

فرشته کوچولو خوش اومدی

 

منتظر اومدنت بودم

 

تورو من خواب می دیدم

 

 

خانواده سه نفره ما.

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)