همای عــ❤ــزیزتر ازهمای عــ❤ــزیزتر از، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

همای اوجــــــــــــــــــــ❤ سعادت

رسالت چهل روز گی

1391/10/9 0:10
نویسنده : مدیر
218 بازدید
اشتراک گذاری

رسالتی که باید به انجامش رساند تا.... تا، نمی دانم چه شود.

من و پدرت هم این رسالت و وظیفه خطیر را به انجام رساندیم با ماجراهایی...

به اندازه ٤٠ سال! خسته شدیم... و کلی مسایل دیگه.

به هرحال، بگذریم.... مهم بود. در دقایق آخر، منظورم تا قبل از بامداد تمومش کردیم.

چله ات رو تو کرج زدیم. من و بابا با هم.

با کلی خاطره های تلخ و شیرین.

بــــــــــگم بههههههههههههههت... ابرو من و بابایی هم، کم ماجرا نداریم. حالا همه چی درست میشه. آره، ایشالله.

 

اینم خواب سفید: بعد از حمام چله

باقی______ در ادامه:

هما جون قبل از حمام چله

هما جون 40  روزه

 

هما جون در حمام چله بخار گرفته. هرچی به این باباجونت گفتم بزار یککم بخار حمومو خارج کنم، نذاشت. هرچی هم لنز و ال سی دی دوربینو پاک می کردم،، سریع پاک نکرده دوباره بخار می بست. البته مهم سلامتی توه.

هما جون بعد حموم خوشحال و راضی البته تا خوابیدی با چیلک چیلیک عکس انداختن من بیدار شدی.

 

اَ ه ه  ه ه ه مامان اون دوربینو بده به من. می خوام بعد این حمام جانانه، بخوابم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)