همای عــ❤ــزیزتر ازهمای عــ❤ــزیزتر از، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

همای اوجــــــــــــــــــــ❤ سعادت

روز جهانی کودک من

1392/7/17 4:57
نویسنده : مدیر
539 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من، امروز، روز تو و تمام کودک های این کره خاکی بود... حسم عجیب شد، با گفتن کلمه "تمام" و "کره خاکی". خیلی چیزها در ذهن آدم مجسم میشه،تمام کودکان، سیاه و سفید - تپلی و لاغر - سالم و مریض - دارا و  ندار ... کودکِ خودتو می بینی که دوست داری براش بهترین باشی و بهترین هارو فراهم کنی، ولی چون نمی تونی و نمیشه، با خودت فکر میکنی که این بیشتر، آرزوی خودته تا آرزوی کودکت، تو بهترین ها رو می خوای ، نه اون.... البته کودکت هم آروزهای کوچک خودش را دارد و تو جنس و اندازه آروزهای او  را می دانی و میشناسی. می دونی چقدر خواهان بازی و نوازش و آغوش توست، با عروسک شاد میشه و با یک لباس نو می خنده، ولی خودتو آماده روزی می کنی که یادش بدهی که قانع باشد، یادش بدهی که  آروزهایش اندازه باشد، یادش بدهی رویاش می تواند بزرگ باشد، آنقدر که دنیا را برای خود بببنید ولی این رویاست. صادق که باشی می بینی حتی خودت، در اعماق قلبت برای او رویاهایی نا تمام داری. ولی او نباید حقیقت رویای قلب تو را بداند... او باید طوری دیگر بیاموزد. بیاموزد که کودکانی هستند در این کره خاکی که رویایشان، نان است. تکه ای نان. رویایشان سقف است. جای گرم. سیری و خواب راحت. آغوش مادر. دستان پدر. زیبایی. رویایشان محبت است.توجه است، سلامتی.... کودک من، کودک زیبای من، تو رویاهای قشنگی داری، که واقعی هستن، که هستن، برای توَن... و بدان که با تمام وجودم خواهان رویاهای شیرین برایت هستم و خنده تو برای من تمام رویاهای شیرینم است. اگر نتوانستم روزی برایت بهترین ها را فراهم کنم، ولی می توانم بهترین روزها را برایت بسازم زیرا جنس تو را می شناسم و می دانم با دختری از جنس محبت و شادی، روزها و رویاها می تواند حتی تکراری شود.

رویای امروز من، رویاهات بی نهایت خواهد بود، مثل مادرت، تا قبل از داشتن تو....و الان بی نهایت را دارد... می دانی کیست.

کودک من،

سال پیش در چنین روزی، چنین نوشتم....

بی نهایت ببوسمت.... امروز، بی نهایت می بوسمت.

دختر ده ماه و ١٧ روزه من، هرچه قدر بوست می کنیم، هرچه قدر فشارت می دهیم و گازهای کوچولو می گیریم ازت، ولی ذره ایی از هیجان و ذوقمون کم نمیشه...

عروسک خونه ی ما به قدری شیرین و ناز شدی که کل کارهای ما در شبانه روز خلاصه میشه به خواستن انجام شیرین کاری هات... هما موتور گازی بشو.... هما بوس بده... هما لالا کنه... و این اواخر، دس دسی و موش لوس. دیدن منظره شیرین تند کردن چهار دست و پا که همزمانش او هو او، هو هم می کنی تا به هدفت برسی... حتی یک لحظه هم نمیشینی، مدام در حرکتی یا از روی ما بالا میری.... منظره شیرین غذا خوردن های دو لپیت.... نشستنت... ایستادنت... تمام مناظری که این روزها جلوی چشمامونه، تکرار نشدنی و سیر نشدنیه....

روز جهانی کودک مبارک.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهار
18 مهر 92 3:27
قالب وبلاگ سفارشی . http://ghalebe-weblog.blogfa.com
عمه عطیه
1 آبان 92 13:17